Blixthalka kan man säga!

Körde till Landskorna i morse för Ögonlysning och Patella undersökning på lilla Siri.
Allt såg bra ut och Sisse va så duktig.

Nåväl hem kom vi vid halv tolv tiden. Ringde Anders som va med några kompisar och köpte bil.
Köpte fika med hem sen kom dom hit och vi käka lite, snackade.
Efter ett tag skulle dom hem och jag och Anders skulle in till Nova för att byta min kokbok jag fick i julklapp.
Det regnade och det va SVIN halt på vägarna vi hann precis upp på den lite större vägen som går här vid oss då vi plötsligt fick värsta sladden på bilen, den snurrade 180 grader och vi slungades ner i ett djupt dike.
SKIT RÄDD!
Vi klarade oss och min bil såg ut att ha klarat sig! Usch jag hatar verkligen vinter och halka finns inget värre att köra i. Ja i alla fall hem igen bytade bil och körde iväg igen trots detta hemska väder va tvungen att byta min bok idag nämligen.

Väl på Nova gick vi först in till Rusta där jag köpte nya gardiner, det är ju dags att ta ner julgardinerna nu.
Vidare till MediaMark och där inne blev det kolsvart... strömmen gick i halva Lund så alla va tvungna att gå ut ur affären. Ja så de va inte så lönta att sticka in till bokhandeln för de va stömavbrott på hela Nova.

SUCK vilken dag!

Nu sitter man här hemma och vågar sig inte ut!
Hoppas verkligen det är bättre i morgon!



Här kommer en bild från Nyårsafton på mig och min älskade Moll! =)
image73






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0