Hundutställning MALMÖ

YES! Siri fick sitt först CERT idag!
Även ett CACIB!
=)

Jag är gald! Min älskling va SUPER duktig!
Siri & Jag = SANT!

Här kommer några bilder:
(Tyvärr blev vissa suddiga!)




image167
MIN ÄLSKLING efter ett storngt jobb!

Så klart va jag ju tvungen att köpa en fiin present till min duktiga tös!
Det blev ett koppel, för det har vi inte så många! =)




Nu är det HÖG tid för mig att blir klar med bloggandet. Ska vara hos Malin på tjejmiddag om 50 min och jag är inte ens halvfärdig! =S (Malin förlåt men jag tycker det är viktigt att folk vet var jag är. Tycker inte om att ha något privatliv. =) )


Ha en TOPPEN kväll!
FÖR DET SKA JAG!
Puss Puss





Kommentarer
Katja

Grattis till ett fin fint resultat =)

Kul att det gick så bra för er! Hoppas att du inte är allt för bakis idag ;)

2008-03-16 @ 20:26:44
URL: http://www.vindros.se
Annie

Jätte Grattis till certet. Eros fick bara en slät etta. Lite sur efter som han bara har ett cert kvar för att bli champion.Nu är det bara för dej att jobba vidare till championatet.

2008-03-16 @ 20:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0