Dags att sätta på vinterdäck kanske!?!??

Jag har jobbat som en galning nu i 3 veckor! Jag är så trött och sliten.. igår kväll fick jag till och med jobba ENSAM på avdelningen! Lägga ALLA själv! Fy farao säger jag bara! Dom tar knäcken på en!
Tack och lov ska jag på anställningsintervju i nästa vecka ... HOPPA HOPPAS jag får jobbet!

Trots att tröttheten så va det PARTY som gällde igår!
Jag Martina Erika & Jenny va på Slagthuset och dansa! SKIT SKOJ! Alltid lika kul på slagt!
Så ska man dit nästa Fredag också =) SÄG TILL om ni vill med? =)

JÖSSES vad det snöade igår! Jag började klockan 7.30 och jobbade till 20.30 trodde inte jag skulle komma hem så mycket snö som det kom! Jag HATAR att köra bil när det är halt.... SÅ min älskade Anders fick komma och hämta mej!

Snö är JÄTTEMYSIGT bara man slipper köra som sagt!

Nä hörni, nu ska jag duscha sen ska vi köra och handla lite mat, Köra till Kobbi, hämta bilder hos Martina så jag kan lägga ut bilder här på bloggen från gårdagen! (Min kamera är fortfarande hos ma & pa!)
Sen kommer ma & pa hit i kväll och äter middag med oss och så ska vi kolla på Mamma Mia!

Ha en mysig snödag!
Hej så länge!












Kommentarer
kikki

jag skickade iväg johan imorse för att kolla in vägarna, de blev godkända så jag klarade av att köra självtill jobb annars hade han fått köra mig,ärinte så glá för att köra när det e halt sen jag snurrade på motorvägen! Vill ha min nya bilnuuuu!

2008-11-22 @ 13:10:13
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0