En dag i Ängelholm!

Ja då har man varit i Ängelholm HELA dagen!
Jag och två andra arbetskollegor tog tåget från Lund 7.17 i morse.
Vi har verkligen haft en svin rolig & lärorik dag!
Alltid kul att träffa abetskolleger på annat ställe än jobbet.. =)
Visserligen jobbar vi tre inte på samma avdelning så vi kände inte varandra så bra men vi hade svin kul!
Satt och skrattade åt roliga människor på tåget bland annat!  AJABAJA! =)
TACK tjejer för en rolig dag! =)

Föreläsningen vi va på var JÄTTEBRA!
En kvinnlig föreläsare som berättade om hur det va att vara anhörig till sin mamma som var demenssjuk!
Jag grät floder på slutet av hennes berättelse när hon berättade hur hon hade blivit mottagen av vårdpersonal på hemmet där hennes mamma bodde,
och berättelsen när hennes mamma var som sjukast precis innan hon gick bort.

I slutet av föreläsningen om detta ämnet spelade hon låten:

SE MEJ FÖR HÄR ÄR JAG
LÅTE MEJ FÅ KOMMA NÄRA.....


.......MIN ENDA LÄNGTAN NU OCH HÄR
ÄLSKA MEJ FÖR DEN JAG ÄR!


Det var inte bara jag som grät vissa människor spang ut från aulan gråtandes!
Verkligen en föreläsning som berörde!
Hon va så himla duktig!

Nä nu ska jag lägga mej i soffan och mysa med MY & SIRI!
Anders hämtade dom hos mina föräldrar i kväll dom sov där igår natt till idag!
Vi skulle ju vara borta så länge idag båda två!

Ha en bra kväll!
Hej på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0