Trötter är mitt namn idag!

Idag är jag såå trött!
Anders kom hem vid 2 tiden i natt. Jenny och jag satt uppe och väntade på dom här hemma.

Kvällen började med att vi skulle lämna pojkarna i Malmö och av någon konstig anledning så skulle jag köra Anders "nya" bil. En Volvo 945 den gick som en påse nötter och jag kunde VERKLIGEN INTE köra den jäkla skit bilen. Men ja hem kom vi i alla fall!

Sen kollade vi på Idol och efter det va slut snackade vi en massa tills Anders & Joakim kom hem igen!
Mysig kväll med dej gumman! TACK!  =)


(Jenny & Baci)

Somnade vid tre tiden och jag skulle upp klockan sex i morse. FY va trött jag va när klockan ringde .. men upp kom jag har dock varit helt flamsig och dryg hela dagen på jobbet! Skrattat åt allt och alla så som man gör när man e trött....
Sorry Oskar hoppas du inte tycker jag va FÖR dryg! =)

Borde rida idag och testa min sadel men jag vet i tusan om jag orkar det!?!!?

I kväll ska jag och Anders ha en MYS kväll för oss själva. Det händer typ aldrig på en helg.
Tror vi ska beställa KINAMAT och hyra nån film!



Måste lämna er nu lovely läsare!
Ha en sköön lördá!

Puss & Kram skumbanan!


Kommentarer
A

D e ju fan att den mannen alltid ska ha ett "finger" med i spelet! /Anders

2008-10-04 @ 16:20:10
Anonym

Men det är säkert en mycket trevlig kille.

2008-10-04 @ 23:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0