Varför...

.. går alltid min lediga dag till och städa?

Vaknade 09.45 pigg som en lärka! Satte igång och städade här hemma! *suck*
Vid 12 tiden körde jag till Saxtorp och släppte ut Theo & Tilda i trädgården.
Fick en rosa fin sele, en rosa tröja och två rosetter att sätta i håret på vovvarna, av Kikki! TACK! Allt passade på lilla Myran! =)

Såhär fin blev hon!



Lånade även Kikkis vertyg för att ta bort tandsten! Myran hade verkligen JÄTTE mycket. Men nu är hon såå fin på sina små bissingar igen! Och hon va duktig när jag tog bort det också! *Superduktiga Mysan*

Efter Theo & Tildas kissrunda körde jag till Kobbi. Red en liten runda i skogen! Gallopperade en hel del. Mysigt!
Det va så himla fint väder också så bättre kunde det inte bli!

Cyklade till Time för en liten stund sedan och köpte mitt efterlängtande KEXCHOKLAD! Cyklade aldrig ner igår det va så mörk när jag väl fick tummen ur .....
 Vet inte vad det är med mig men jag är godis sugen konstant! =( Gått upp 3 kg p.g.a detta! =( Men jag kan inte sluta äta!

Nä nu ska Myran & Siri få sin kvällsmat!
Själv ska jag lägga mig i soffan och dricka kaffe och äta minn Choklad...


Kommentarer
Katja

Lilla Atte har fått somna. Det fungerade inte i det hemmet heller så det var det bästa även om det var ett jobbigt beslut :(



Gott med kexchoklad, nu blev jag också sugen på det trots att jag är sååå mätt just nu :)

2008-10-07 @ 19:52:50
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Maria

Det är samma här...så fort man har en ledig dag i veckan ska det städas!! Förstår inte det!

2008-10-08 @ 09:32:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0