Ledig??

Städat
Tvättat
Köpt mat till Buster
i djuraffären. Tittade på kaninerna och där va en svart samma ras som Buster, JÄTTE söt! Den har varit där ett tag nu. Ville så gärna ta hem den. MEN det går inte har såå mycket djur!
Tränat (- Benen idag i morgon blir det armar och mage!)
Städat bilen
Lagat mat
Körde till stallet och red i skogen idag igen. =)

Hem gjorde lite fika fil och flingor. Kaffe och ett knäcke. Kollade sedan på nya avsnittet av TOP MODEL!
Sköönt med höst nu börjar allt bra på Tv:n igen! =)

Sov gott!

(Sorry jag är dålig med bilder men det finns inga bra som har passat till mina texter nu på senaste tiden!)


Kommentarer
Katja

Haha kul dröm, du skulle bara veta vad jag drömt för sjuka saker. Senast var det att liten i magen redan pratade högt och tydligt inifrån magen. Hon klagade på den starka maten jag åt och ifrågasatte min kompetens som mamma, hade jag klarat alla proven? Haha som det kan bli. Har också fött hundvalpar samt en häst och många andra sjuka drömmar... Började drömma underligt när jag testat positivt på stickan och sen har det fortsatt i samma stil s.



Mycket du fått gjort idag! Ha det bra =)

2008-09-09 @ 21:45:06
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Malin

Oj, fullt upp än om du är ledig!!=)

Hur många sa du att vi blev på lördag?? skulle Jenny ha med sig någon kompis eller??

Pössss=)

2008-09-10 @ 17:39:39
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0