Det finns idioter det är bara att konstatera!

Tog mej i kragen och gick ut och rensade ogräss i rabbatterna och i singlen utanför huset.
Men SATAN vad det blåser, det är halv storm snacka om att man kände sej blåst!

Känner mej ganska hängig idag och inte alls på humör! :(
Tur att jag är ensam hemma!
Hoppas jag mår bättre till Anders kommer hem, då ska vi hem till Jenny & Joackim och sedan
till Lödde och titta på racing!

Jenny ringde innan och bertättade att Joackims nya fina bil hade blivit nedklottrad i natt, tydligen hade det varit en liga i
Kävlinge som hade klottrat på en massa bilar. HUR FAN KAN MAN VARA SÅ DUM och försöra för andra??
Han har haft bilen i typ 2 veckor, super fin är den! Jag hade gråtit om jag kommit ut och sett min bil så...!
USCH! Tycker synd om dom! :(

Nä nu ska jag fika lite här i min ensamhet....

Hejdå!



Kommentarer
Kikki

anmälan gick ut igår :) Man kan ställa löptikar :) Fast mindre trevligt om de droppar massa :) Tur tilda löper nu så slipper vi det bekymret! ses på lördag!

2009-04-16 @ 14:30:38
Katja

Usch va trist o komma ut till bilen och se den helt nerklottrad =( Irriterad kan man bli för mindre!

2009-04-16 @ 14:54:41
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0