min egen hittepå utmaning! ;)

VAD ÄR DITT ANDRANAMN?
maria

VILKET STJÄRNTECKEN ÄR DU FÖDD I?
jungfru

VET DU VAD DITT STJÄRNTECKEN STÅR FÖR och VAD?
ja! Pedantisk, noggrann och självmedveten!
stämmer fin fint in på mej!


HUR LÅNGT HAR DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE VARIT?
5 år

VILKEN SPORT SKULLE DU ÖNSKA DU VARA PROFFS I?
hästhoppning

HUR MÅNGA BARN VILL DU HA/HAR?
vill ha två barn

VILKEN MUSIK DANSAR DU HELST TILL?
schlager & dansband och nää jag skojar inte! ;)

VAD ÄGER DU FÖR BIL?
en fede grym BMW 318i touring ;)

BÄSTA FILMEN DU SETT?
American History X den har betsat sej fast i mitt hjärta! otäck men bra!

VILKEN ÄR DIN FAVORITBLOMMA?
orkide

VAD ÄR DIN DRÖM JUST NU?
att jag hade motorcykelkörkort  och en motorcykel och kunde dra ifrån grabbarn på strippen... ;)
.....nästa sommar e jag med! HAHAHA




Utmaning till den som vill!!!!! DOCK ETT  MÅSTE:
Du som utmanar dej själv, skriv en kommentar så jag får läsa den sen! ;)

PUSS PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0