Heldag med sötaste Jenny!

Idag kom Jenny vid 10-tiden. Vi körde till Väla och gick i massa affärer! Kul att gå på väla för en gång skull.
Man e rätt trött på Center Syd nu när man e där så ofta och bor så nära.
Nova blir det aldrig heller, tycker dom har tråkiga affärer där inne!

I vilket fall så shoppade jag inget speciellt faktist, köpte mat till Buster och lite godis till mej själv. Det va det ända.
Jag skulle ju hitta kläder tills vi ska fotas men jag har mycket hemma så jag måste först kolla igenom om jag har nått snyggt här. Dessutom har jag ju beställt lite från H&M som jag hoppas kommer snart. Måste lära mej att spara lite! =)

Efter väla körde vi hem till mej och fikade och satt och snacka en massa! =)
Frös gjorde vi här är bara 18 grader hemma... brrrr....

Tack för en mysig dag med dej gumman!
Ses i morgon igen!
Jag längtar redan efter din GODA annanas paj! MUMS! =)


Kommentarer
Anonym

Tack själv för en mysig dag!!=) Synd att vi inte hittade dom snygga jeansen=( men jag tror jag har bestämmt mig för vad jag ska ha på mig på fotona.. Ännu en mysig dag imorron, tar med mig filmer och pajj!!=)

2009-02-26 @ 20:26:42
Anonym

Tack själv för en mysig dag!!=) Synd att vi inte hittade dom snygga jeansen=( men jag tror jag har bestämmt mig för vad jag ska ha på mig på fotona.. Ännu en mysig dag imorron, tar med mig filmer och pajj!!=)

2009-02-26 @ 20:27:24
Jenny

OJJ!´mitt namn kom bort!!

2009-02-26 @ 20:29:19
Anonym

Ska du åka in till malmö o vara modell för en dag?!:D

2009-02-26 @ 21:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0