Ursäkta röran jag bygger om.......!

SÅ STÖRIGT!
VARFÖR ska det ALLTID vara så underbar väder när jag ska jobba kväll??
Idag skulle jag kunna vara i stallet och rida ut en sväng med stackars Kobbi som kanppt längre blir riden för tiden finns inte till! Jag har så dåligt samvete! Samtidigt nu så mår han rätt så dåligt igen av sin bronkit! =(
Hostar och har väldigt ansträng andning!



I morgon slutar jag redan klockan tolv men hinner inte rida då heller!
Jag, Kikki, Bella & Tina ska till Malmö på sminkurs. Ska blir roligt! Lära sej lägga en snygg make up!
Dock sminkar jag mig nästan aldrig länge men när man väl gör det är det ju kul att kunna.
Får sån klåda i ögonen av maskara och jag har provat hur många som helst men det finns ingen bra!



Igår fick jag ett inkasso brev... HUR KUL ÄR DET? Jävla TRE , dom är sjuka!
Ända sedan vi flyttat har jag fått ringa dom typ varje månad och be om min faktura för dom skickar den hela tiden till våran gammla adress och hon som bor där nu har väl tröttnat och bara kastat breven!
Va så jäkla arg när jag ringde dit så dom fick sej en rejäl utskällning + att jag sa upp abonemanget och ville ha en slutfaktura! Då frågar idioten..
-JAHA? Varför vill du ha det då?
-GRRR....... va fan tror du tänkte jag svara men höll mej och sa: Bara för att ni inte lyssnar på kunder och jag tycker tre är aldeles för dyrt!
Tack och lov skickar hon nu en slutfaktura hem till mej ska betala den fortast möjligt sen slipper man dom! FÖRHOPPNINGSVIS!


 Har även belustångest om jag ska gå på klassfesten med mina gammla klasskamrater från 9:an.
Det handlar mest om att jag typ inte umgås med någon därifrån och att det ska vara från två andra skolor också i Eslövs kommun. Då blir det ändå inte bara "vår" klass! Njaa jag vet inte.. kan inte bestämma mej!
Men det måste vara betald innan Fredag! SHIT SHIT.......... VAD SKA JAG BESTÄMMA MEJ FÖR???  YES or NO!?



Nu ska jag dricka sista koppen kaffe och ladda batterierna sen är det dags att köra till jobbet....
Man vet ALDRIG vad som kan hända där..........

Ett långt inlägg med olika insalg!
Det är väl så livet är!

SEE YOU!


Kommentarer
Bella

Visst e han söt :).

Han är av rasen Hermelin. Kommer inte väga mer än 1kg ca. Ja jag snackade med Anders igår, har var nyfiken han med så han hade kikat in å kollat på honom. Hälsa honom att det var dålig stil av honom å inte kommentera i bloggen ;).

Ses imorron, yeeeeeea!

P&K

2009-03-03 @ 17:36:21
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Malin

Svar:Min butik ligger i Åhus:) Kram

2009-03-04 @ 09:46:56
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0