ÄNTLIGEN

På måndag ska våran efterlängtade SIRI komma hem igen. Jag längtar så jag spricker efter henne.
Det ska bli så mysigt, och äntligen får lilla My en kompis igen, hon tycker inte katterna är så roliga att leka med längre.....

Jag har pratat med min kära syster som skulle göra lasagne idag till middag.... humm vad ska jag göra fö mat i kväll? Måste nog först och främst köra och handla för kylen är i princip tom.

Idag är jag ledig och jag ska INTE sova bort min dag mer än jag redan har gjort, (sov till 11.30)
Jag ska hinna träna idag också tänkte jag, men nu först ska jag till Centan och kolla lite sen willys och köpa mat sen blir det träning.

Hoppas ni får en mysig fredag!
Missa nu inte IDOL! =)



Kommentarer
hanna

Hejsan!

Det är så där, har blivit förkyld!

Hur är det själv? Har också hört att folk blivit dåliga av det!



Jag vet inte om jag ska göra det, vill få bort lite fett först!

2009-10-16 @ 18:07:03
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0