Ullaredslista & Telefonförsäljare som luras!

Då har man nyss ätit Bruna bönor och fläsk efter ett hårt träningspass. GOTT!

Nu ska jag komma på mer saker att skriva på min ULLAREDS lista.... Jag, Cissi & Mamma ska dit nästa Tisdag. JIPIIEE!

Än så länge står detta med:

Shampoo+ Balsam+ Duschtväl+ Deo
Klämmor
Diadem
(till Jenny & till mej själv)
Lakan + Påslakan + Örngott
Bordstabletter
El tandborste
Träningskläder
Filtar
Braständare
Underkläder
Kalsonger + Strumpor (till A)
Kattsand
Hundbajspåsar
Frisbée (till My & Siri)
Rakblad
JULKLAPPAR
och sen har A skrivit till.... Leksak till Anders vad det nu ska vara?!?!?!




Jag kom på att jag måste berätta en sak ang Ullareds rakblad!

JO i sommras någon gång ringde nån försälja från Mystique hem hit och ville sälja rakhyvel och rakblad.
Man fick det GRATIS första gången i vanlig ordning men sen skulle man då betala tro det va ca. 198:- för rakbladen.
OKEJ tänkte jag grattis rakhyvel varför inte så jag tackade Ja till erbjudandet. Så fort jag fått mitt gratis paket ringde jag och avbokade premurationen så jag skulle slippa betala sen. Inte mer med det!

Men senare i somras när jag va på Ullared ... vad tror ni jag hittar där? EXAKT SAMMA rakblad och rakhyvel för 39.50:- för 4 stycken rakblad.

Snacka om att dom försöker lura folk.
Ja vad skulle man göra?? Man fick ju bara ännu mer agg åt telefonförsäljare.

HÄMDEN ÄR DOCK LJUV.... på min födelsedag ringde dom från företaget igen och sa..
-Hej! du har ju varit medlem här och vi undrar vad du tycker om våra rakblad.
-Jodå dom va helt okej svarade jag!
-Åhhh va bra då kanske du vill böja premunurera igen då?
-Nä sa jag... jag hittade faktist dessa rakbladen EXAKT lika dana på ULLARED så jag köper dom där i stället för    39.50:- för 4 stycken.
-Telefongubben blev stum och sa typ bara... oj jaha.. ämmmm... KLICK sen hade han lagt på luren!


SÅ JÄKLA GÖTT! SÅ går det när man ska lura folk!




Kommentarer
tina

Bra gjort! utrota telefonförsäljarna!

2009-10-08 @ 09:24:17
URL: http://tiro.blogg.se/
Emmelist

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har DAGENS BLOGG tävling idag! Eftersom jag ligger på MEST AKTIVA listan så kan det innebära en del nya besökare till dig om just DU vinner :)



Annars får jag önska dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram Emmelist



http://www.emmelist.blogg.se

2009-10-08 @ 09:25:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
tina

ja, det är i Helsingborg jag fått lägenhet. Jag flyttar på lördag så bilder kommer troligen nästa vecka...

2009-10-08 @ 13:25:57
URL: http://tiro.blogg.se/
cicci

You go girl :) haha Va bra gjort

2009-10-08 @ 14:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0