Hundbus!

Idag hade jag & Cissi bestämt oss för att köra till Lunds BK för att träna agility med vovvarna.
Blev dock väldigt besvikna när vi kom dit eftersom där inte fanns ett endaste hinder ute.... ;(

Jaha de va bara att se glada ut ändå och vi gick in ändå och släppte hundarna lösa så dom fick rasta sej själva.
Myran, Siri, Kummin, Maja & Doris (Maja & Doris är två vovvar som Cissi passar nu på dagarna i några veckor.)

Vovvarna hade energi till tusen kan man väl säga... Mest Mumme som busade som bara den. :) Härligt att se henne så glad och pigg efter att ha varit en sån rädd hund när Cissi fick henne.

Här kommer lite bilder och filmer från idag.


Myran Siri & Maja


Siri & Maja


Doris


Kummin, Maja & Siri


Vem vinner??


Maja & Siri hade så kul tillsammans!


På väg hem igen....

 


I morgon kommer jag lägga ut lite bilder på hur man lättast kammar långhåriga hundar.
Vilka kammar jag anväder och hur jag gör.
Detta efter önskemål.... :)


Ha de bra! Hörs i morgon! 

 



Kommentarer
Kikki

Bk i Lund har flyttat!! Därför det inte var några hinder ute!

2009-10-23 @ 22:02:21
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jenny

tackar tackar

2009-10-23 @ 22:52:47
URL: http://liljan81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0