NO MORE tjockis!

Jag har gått upp TO MUCH i vikt nu senaste tiden.Nu är det SLUT och i morgon ska det påbörjas med min diet och denna gången SKA jag klara det. Mitt mål är att ha gått ner i alla fall 3 kilo tills vi reser iväg nästa månad den 22.
Mår inte längre bra av att inga kläder passar mej att jag får mer ont i ryggen ju mer jag äter...

NU är det dags....

Ni måste peppa mej nu.... ska skriva upp vikt och så vecka efter vecka så får ni se... Varje Fredag får vi se vad vågen visar..... !!!


6 kilo ska jag gå ner allt som allt!

I moron blir det HÄLSOKOST BUTIKEN för pulver diet och fettförbränning tabletter.....

NO MORE TJOCKIS sen blir jag nog blondin igen.. trivdes bäst så faktist! =)


Natti NATT!

 



Kommentarer
Kikki

glöm inte bort att muskler väger mer, så ta fram måttbandet istället!!

2009-10-23 @ 07:47:27
URL: http://theotilda.blogg.se/
Tina

Du är väl inte"tjock" någonstanns? men jag förstår vad du menar. Ska skärpa mig ordentligt igen på måndag.Vï får peppa varandra!!! Ska bli snygg till nyår!=)

2009-10-23 @ 09:09:55
URL: http://tiro.blogg.se/
Jenny

berätta gärna hur fettförbränningstabletterna fungerar.

från de ena till de andra.. vad använder du för kam/borste till dina kotte hundar? Min Felix blir mer o mer långhårig nu vilket jag såklart vill. Men de blir ju oxå såklart jobbigare o jobbigare o hålla reda på pälsen även fast jag kammar varannan dag. Lycka till med din diet

2009-10-23 @ 10:51:24
URL: http://liljan81.blogg.se/
Anonym

Det handlar inte bara om att gå ner i vikt, man måste samtidigt förändra sitt tanke-ochlevnadsätt. Detta är enda och långvariga resultat för att gå ner i vikt.Tro mig jag har provat alla andra former. Har en bra CD-skiva hemma som jag änu inte lagt manken till att använda ordentligt men den är bra. Lycka till jag stöttar dig alltid.

2009-10-23 @ 16:02:33
tina

Jag ska köra en sista fusk helg nu då, sen på måndag när jag kommer hem ska jag tömma "godisskåpet" och också sätta igång på allvar igen. jag tycker ju absolut inte att du ska helblondera ditt hår.. det blir aldrig jämnt eller snyggt och sliter väldigt mycket på håret. Bättre att göra massa slingor i omgångar.

Vill du det hjälper jag dig gärna.

2009-10-23 @ 17:18:51
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0