Skrållan!

Nu har lilla fina Skrållis fått ett nytt hem.

Hon ska få flytta ut på landet till en trevlig kvinna som bor ensam med sin andra kisse.

ÖNSKAR ER ALLT LYCKA!

Detta va vad Skrållan behövde ett lungt och tryggt hem.

 

Jag känner mej så GLAD att jag har räddat henne och hennes syster Maja.
Tänk om det fanns fler som brydde sej om sina djur!

Maja får bor kvar hos oss, till sommaren får hon komma ut och leka,
nu har vi snart fått vägbulor här utanför huset och bilarna kommer köra lugnare så nu kan våra kissar få komma ut. ÄNTLIGEN!

Jag älskar djur jag lever för att hjälpa dom,
tänk om man kunde startat ett katthem/hundehem eller nåt sånt!
SÅ ROLIGT det hade varit!



Kommentarer
hanna

DEt va din syrras katt som flyttat?

Katt hem skulle jag också kunnat starta=)

2009-10-11 @ 13:34:45
URL: http://h
Catrin

Hanna: Nej det va vår katt som fått nytt hem!

Min syrras katt ska bo kvar hos oss!

2009-10-11 @ 13:44:40
hanna

Okidoki!

Ska vi ut o gå något tillsammans i veckan=?

2009-10-11 @ 17:42:30
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0