Varning för deprimerande inlägg...

Körde hemmifrån kl 9.00 för att köra till sjukgymnasten. Fick då skrapa rutorna på bilen innan. Brrr... va det är kallt ute nu!

Har nyss ätit lite lunch och druckit en kopp kaffe, klockan 16.00 är det dags för jobbet. USCH... jag vet inte hur jag ska orka.. min energi är slut min rygg tar kål på mej men samtidigt är det lika drygt att sjukskriva sej för jag ORKAR rent ut inte sitta på akuten i flera timmar, och alla vårdcentralerna är fullbokade så där är omöjligt att få nån tid. Jag e så enormt trött på detta sjukvårdsystemet vi har..... SUCK! Tänk om man kunde varit frisk!!!

Jaja man får väl jobba ihjäl sig helt enkelt......
Igår låg jag i soffan hela kvällen och tittade på en massa olika program.
Bland annat Unga Mödrar, Ett programm om organ donationer, Förlossningskliniken & Efterlyst.

Zingo låg vid min sida hela kvällen när jag låg och böla till Förlossningskliniken.... HIHI
Anders tog en bild på oss!



Det finns miljontals saker som ska göras här hemma...

Tvätta
Städa
Tömma Kattlådan
Ta in ved
Hänga upp tvätt
Lägga in ren tvätt i garderoberna
Gå på promenad med rastlösa Myran.....
  (LÄNGTAR tills vi får Siri hem igen så hon har nån att leka med.)

MEN min energi finns inte..... stannar här i soffan tills det är tid att köra till jobbet.......



Kommentarer
Anonym

Använd din energi där du behöver den och ta hand om dej, det finns bara en av dej. Kram min älskling

2009-10-15 @ 20:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0