Härliga Söndagsmorgon!

Gomorron GOMORRON... Tralalalala...

Jag har precis kammat lilla Myran & pratade med Christina. Allt är bra med valparna och med min lilla Siri.
Längtar så mycket efter henne nu!

Bilder på valparna som nu är 4 veckor gammla:


Första gången Felicia får smaka på riktig mat. MUMS!


Fritz & Felicia!

Anders har varit och köpt färg och ska måla om i det lila rummet där uppe, vi ska flytta upp våran säng där i stället. Vi sov mycket bättre där när vi hade sovrummet där + att vi slipper alla katterna i sängarna eftersom dom mest é här nere.

Nu ska jag gå och duscha snart kommer jenny och vi ska till Carros jobb (Märkesoutlett i Lödde) och se om där finns något kul. =)

sen väntar jobbet i kväll 16-21 fick hoppa in extra fanns inga folk. NAJS med lite extra pengar, det behövs.
Är dessutom ändå ledig på Måndag.

Jag lovar lägga ut bilder på MAJA när jag kommer hem, vi måste bli av med henne nu i veckan, annars får hon avlivas tyvärr... =( Kan inte ha fler katter här hemma + att Skrållan inte alls gillar henne.

Hör sen med lite bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0