Björka

Tjaaaa!

Längesedan juu.... saknar ni mej? Fast det vet jag ju att ni gjort! ;)

Helgen har varit TOPPEN som vanligt.
I Lördags hade mammi kallas och vi åt gott och hade en kul förfest där hemma!
Sedan va det dags för Björka dit jag Cissi & Dess åkte.
På Björka va redan Ida och vi hade en kul kväll som vanligt där.
Sov hos Dessan och sen va det jobb på Söndagen som gällde DOCK va det aningens segt men det gick.

Hade dock heldre legat hemma i soffan under täcket och kollat film men men.....

(Fatta att jag nyss åt godis Chips & Djungelvrål och jag som inte ätit sån skit på länge,
jaja de va inte gott ändå så jag slutade fort igen! :) )

Tyvärr blev det inga bilder från Björka, jag pallade inte ta med kameran in!
Dock fotade jag mina nyinköpta kläder innan på kvällen som jag hade på mej!



och tydligen fanns det en till bild på kameran från kvällen...
denna..... HAHAHA!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0