Dags för frissyr!

GALET dyrt att gå till frissan!
Ringde först ett ställe på Center syd där dom skulle ha 1375:- för klippning och slingor.
Jag skulle vilja göra de så fort som möjligt men inte till de priset dock.
Så jag bokade på ett annat ställe där samma skulle kosta 800:- lite mer ok pris!
Dessutom e hon duktig och har varit hos henne innan dock har hon långa köer men lyckades få en tid
nästa Fredag. GUUD va jag längtar!!!!!

Blir ljusa slingor i utväxten och sen klippning av topparna!
Sen vill jag även att hon ska fixa till min lugg så det blir någon frissyr av mitt hår.
Ja vi får väl se vad det blir av de hela, skönt ska det bli i alla fall!



Något så vill ja ha min lugg men håret vill jag inte ha så uppklippt!
Dock är hon på bilden väldigt snygg i den frissan men inte min stil!



Kommentarer
hanna

Skit snygg frilla på bilden=)

2010-08-23 @ 17:16:57
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Var klipper du dig?

2010-08-25 @ 16:15:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0