Detta har hänt/händer:

IGÅR:
 va vi hemma hos B & M och åt middag, satt ute i trädgården till ca 1 på natten sen körde vi hem
vid halv 2. TACK för en trevlig kväll med er och alla kissarna! ;)

IDAG:
Har jag & Anders tvättat altanen med högtryckstvätt, nu hoppas vi på att det blir uppehåll i några dagar så vi kan olja in de också. De behövdes verkligen en tvätt, passade även på att tvätta av utemöblerna i trä dom måste också oljas in.

I MORGON:
Ska Snuse lämnas till uppfödaren för utställning.
Senare på kvällen ska jag hem till Dessan, hon ska ha SEX-Party så jag ska
hjälpa till att fika lite tilltugg, efter partyt ska vi sticka vidare till DAGSTORP
denna gången ska jag HÖR & HÄPNA köra!
JOPP de é sant och det ska bli väääldigt skönt!

NU:
 ska jag laga lite kaffe sen ska jag nog se på Twilight filmerna, fick låna dom av
Martina igår, hon är helt galen i dem så vi får väl se vad jag tycker då! ;)



Kommentarer
Anonym

Bättre att köra då har man roligare själva och mår mycket bättre. Ha så kul. Kram Mam

2010-08-12 @ 19:21:20
tina

Tänkte bara ge dig en varning. Du kommer att bli besatt efter att ha sett filmerna. =)

2010-08-13 @ 09:31:10
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0