Funderingar...

Jag har lite funderingar på att starta upp en blogg,
den kommer handla om  TANKAR, hur man finner sitt INRE JAG, och där jag kommer jag
göra liknelser med mej själv!

HALLELUJA säger säckert någon men detta är VIKTIGT för MEJ!
Jag vet dock inte om jag kommer ha den låst eller öppen för alla.
Det kan ju bli ganska privat.....

Jag får se hur jag gör, fick idén igår då jag nu håller på att läsa lite böker om självkänsla och att hitta sitt inre!
Det är mycket man ska skriva ner och i stället för dagbok med papper och penna tänkte jag vara lite modern :) och använda datorn till hjälp! :)


Avundas aldrig någon hans lycka
ty du känner inte hans heliga sorg.

                            Indiskt ordspråk



Kommentarer
Anonym

Följ bara ditt inre och det som är bra för dej. Så blir det rätt. Kram mam

2010-08-18 @ 18:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0