Loppiskärring Nr: 1

Jepp så e de, gick upp klockan 05.15 för att köra till Esplanaden för att stå på LOPPIS.
Tjänade lite monye monye så de va ju trevligt, samtidigt som man blev av med en MASSA SKIT!
Okej lite fina kläder va där bland annat många helt nya Jeans och mycket andra oanvända kläder.

Ja det känns skönt nu ia alla fall att ha det gjort!

Nu till gårdagen som va så SJUUUKT J*VLA tråkig!
Jag körde hem till Dessan och det skulle blir sexparty, visst de va ganska kul att lyssna på
säljaren och så men resten av kvällen kunde jag varit UTAN!

Jag körde och va helt nyckter, förfesten va BAJS, Dagstorp va BAJS och
till råga på allt spillde en full jävel ut hela sin Rom & Cola över mej.
Sen hade jag en långt samtal med en viss person som gjorde men ännu mer förbannad!
Hur kan man????

Nåväl nu ska jag hålla mej hemma inom låsta och igenbomade dörrar det är tydligen det man får göra, eller möjligvis emigrera till annat land....

Sorry för mitt upförande inlägg men jag va tvungen att skriva av mej!

TILL IDA vill jag bara säga: TACK för att du finns "syrran" du är den bästa man kan ha! ♥





Kommentarer
hanna

Amen trodde vi skulle stå ju=(

2010-08-14 @ 17:24:57
URL: http://hcmo.blogg.se/
Ida

Tack själv "syrran" =) Massor av kärlek till dig från mig!

2010-08-14 @ 19:09:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0