Ut i skogen och BUSA!

Snart kommer Jenny & Baci då ska vi till Järavallen och BUSA!
Matte ska klä på oss våra nya fina overaller och sen ska det springas i snön!

Bilder kommer sen när vi kommit hem!

Nu ska vi bulta på oss MASSA kläder!

Hej Hopp!


Hemma igen, och här kommer bilder!


Siri blev sååå glad så hon tog ett svanhopp i snön! :)



Lilla My fick jag bära efter halva rundan hon kunde inte gå och snön satt som
stora klumpar på hennes små ben. Lilla My! ♥


Myran har täten i vanlig ordning!


Baci, Siri & Jennys ben! =)


Mina två ♥:n!

Nu har dom somnat så gott i soffan, helt utslagna!
Matte ska duscha sen ska hon få massage som hon nästan glömt bort!


Hej då!



Kommentarer
Kikki

åhh vad mysigt!!

2010-01-20 @ 13:26:38
URL: http://theotilda.blogg.se/
Kikki

vad fina overallerna var, kan man dra åt de i midjan så även hanhundar kan ha dem? märke?

2010-01-20 @ 16:35:53
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Synd om tassarna, får väl se om jag hittar skor till dom!!!!!!Kramis

2010-01-20 @ 17:44:47
kikki

affären ligger ju inte direkt så att man ser den eller råkar köra förbi den, sen rör jag mig inte så jätte mycket i andra affären men ibland :) tur var väl det har letat länge efter täckena men när jag väl hittat dem har de bara stora strl hemma och jag vill testa dem innan jag beställer dem över nätet. vi får ordna en träff snart. nu jobbar jag 9 dar i streck men sen, då kanske snön är borta med!

2010-01-20 @ 19:04:27
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0