Måste berätta.....

..... kanske tycker många jag överdriver min lycka just nu, här & på Fejjan!
Men jag mår just nu så JÄVLA bra! Det va vääääääldigt längesedan jag kände denna känslan av lyckorus.
Och nä ingenting har hänt som skulle kunna göra att jag var gladare.... det som är att jag har ändrat på mej själv.
Jag har haft en lång depression som jag inte velat berätta om här och kanske inte ens själv vett om heller men idag kände jag att jag kan säga att jag har hittat tillbaka på livets linje igen.... där jag va när jag va 9 år innan allt gick utför.....

Är det såhär underbar livet ska vara? Varför har jag mått så dåligt i så många år????
Jo svaren vet jag och det finns mååånga anledningar till detta som jag inte vill ta upp här, det är för privat och det vet bara min familj och nära och kära varför jag mått dåligt och det vill jag att det stannar där.

Jag har i alla fall fått mediciner men har fortfarande låång väg kvar att jobba på med mig själv, och ni ska tro att det gör jag. Det är svårt men DET SKA GÅ!
Men vet ni vad jag kan till och med säga nu att jag är stolt över mig själv. Jag tycker faktist om mej själv nu!
OK.... vikten kunde minskat men vadådå??? HIHI (Men det beror dels på mina mediciner att jag ökat i vikt.)

Nä nu vill jag inte skiva mer om detta men eftersom ni kanske annars går och undrar och spekulerar varför jag är glad och vad som är på gång... så NÄ INGET är på gång jag är bara så glad och MÅR SÅ BRA!








Kommentarer
Kikki

Härligt att läsa att du mår så mycket bättre! Det är du värd!

2010-03-03 @ 19:48:17
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

När du mår bra kommer vikten också att lösa sig. Jag är så lycklig för din skull, detta förkännar du. Vi som vet vad du gått igenom är så glada för din skull. Om någon förkännar det så är det du. Min ÄLSKADE lilla tös. Älskar dig mer än du någonsin kan tänka dig och då är det mycket. MAM

2010-03-03 @ 20:19:53
Jenny

tänk vad man inte har kunnat ana någonting när jag läst din blogg. Men gud va härligt att du mår så bra som du gör nu =) de måste kännas skönt.. Fortsätt som du gör så blir allting bra.

2010-03-04 @ 10:35:29
URL: http://liljan81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0