Babycafe vaccin och julklappar

Idag va det sista gången på babycafet för denna terminen. Fast vi har iofs en sista gång på söndag med julavslutning, då ska vi ta med oss pappa så han får se var vi är och lite vad vi gör på tisdagarna. :)

Efter babycafet tog vi en fika på Ica tillsammans med Lena och Leo för att därefter bege oss till BVC då det var dags för vaccination igen.

Min lilla älskling blev lite ledsen idag men som tur va gick det över ganska fort igen. Stackars mammas lilla tunta! <3

När pappa kom hem ikväll satte vi igång och packade in presenterna till Petra som fyller år på torsdag och till Tim som fyller år nästa vecka. Sen packade vi även in alla julklapparna. Skönt nu väntar jag bara på en klapp till sen är det klart! :)

Nu ska My gå ut på sista kisserundan för i kväll sen ska vi gå och lägga oss vi med. Pappa och Tildis sover redan!

Åhhhh... Vad jag är lycklig och vad jag älskar min familj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0