Här händer det grajor!

Hej igen söta läsare!

Dags för lite uppdatering igen då. Jag, Matilda & Myran har varit på liten minisemster i två nätten hemma hos mamma och pappa. Vi åkte dit i tisdags för att jag skulle vara hos läkaren redan kl 8.15 på morgonen i Lund och för att slippa dra upp lilla Tilda och allt så kunde hon i stället sova vidare medans mamma ändå hade semster och kunde passa henne.

På tisadagen kom Cissi och Tim också och jag och Cissi fick ett ryck och började möblera om hemma hos mamma och pappa, vi rensade ut lite ifrån våra gamla rum där det fanns en massa saker kvar sen vi bodde hemma. :) Sen flyttade vi upp deras kontor till ovanvåningen och gjorde om ett rum där nere som lekrum till Matilda och Tim.

Hos läkaren på onsdagen fick jag nytt recept på lite mediciner och tog blodprover. Sen fick jag min stoora leverfläck som jag hade i nacken. Va så trött på alla som skrek till mig ... Ståå STILLA du har en fästing i nacken! Nu är den dock ett minne blott och skönt att den är borta.

Senare kom även Cissi och Tim hem till mamma. Mamma passade barnen medans jag och Cissi gick ut till hästarna och red en liten runda. Så kul att Cissi vill rida med mig. :)
Denna gången testade hon även på Kobbi som hon varit så rädd för men upptäkte nog som alla andra att han är en RIKTIG LATDRULL om man inte pressar honom. Så rädd för honom hohoho... det behöver man inte vara längre! :) Han har nog spelat sina spratt färdigt med mig vid sin tidigare ålder. :)

När vi hade ridit hade Dessan kommit och vi gick in och fikade allihopa.

Senare på kvällen kom Petra och mamma och pappa fick vara barnvakter igen för vi va och såg den 4:e Twilight filmen på bio i Lund. Den va jätte bra och nu vill man bara veta fortsättningen...


Idag har mamma varit med mig och Tilda i Lund och gjort avgjutningar av Matildas hand och fot. Vi ska ha en tavla och mamma och pappa en.

Vi körde sedan hem och hoppaade in i Cissis bil i stället och så åkte vi (Mamma, Jag, Cissi, Matilda & Tim) till Burlövs center för att leta upp dom sista klapparna.

Har haft så mysiga dagar, älsker er så mycket!

Som om detta nu skulle vara nog men NEJ ... för i morgon bär det av igen hem till mamma och pappa för att baka pepparkakor och mandelmusslor. Sen blir det middag på kvällen! MYSPYS!



Bilder kommer inom kort men batteriet dog i min kamera precis!



Kommentarer
Mimmi - änglamamma till Lilly!

Som du säger, man har inte något val än att kämpa vidare..

2011-12-23 @ 00:42:07
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Annika Berg

Tack själva för underbara dagar. alltid lika kul att vara med sina barn. Nu även barnbarn, kan inte bi bättre. Älskar er kramis Mammi

2011-12-23 @ 22:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0