Hemma hos familjen!

I em körde jag, Tilda & My hem till familjen i odarslöv. Jag tyckte det va tråkigt att sitta hemma själv och eftersom Chrille skulle spela match också på kvällen hade det blivit en lång ensam dag.

På väg hem körde jag genom Dalby för att hämta ut pengar och passade på att köra ner till kobbis första kompisar han fick när han blev min. Kändes kul att se dom hästarna igen. Det va mysigt i det stallet och vi hade så himla bra där hästar som människor. Jag har aldrig trivts så bra på något stall igen som jag gjorde där. Många många härliga minnen därifrån som dök upp i mina tankar när jag satt där i bilen och tittade på hästarna och naturen där vi red runtomkring. Myyyys!!! <3 ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden för ett tag bara!

I alla fall hemma väntade Cissi och födelsedagsgrisen Tim. Vi lekte en massa och när mamma kom hem bakade jag och Cissi muffins. Sedan gjorde mamma och Cissi smörgåstårtan vi ska äta i morgon på Tims kalas. Mums!!!

Vi åt middag köttbullar sås och potatis den godaste maten som finns. Sedan till kaffet provsmakade vi några muffins. Resten blir till i morgon.

Så efter en underbar dag med mina nära och kära och upplevelser av gamla minnen säger jag nu...

God natt & sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0