Jo så är det!

Då va det dags att avslöja den andra delen då men jag har ju nästan gjort de fast inte rakt ut. :)
Japp jag har en bebis i magen...!
(Hoppas jag!)

Eftersom man inte känner något ännu så känns det inte som att där är något, så man blir ju lite osäker i mellan åt. Dock har magen vuxit lite mer nu så det är ju ett gott tecken.
Mådde illa dom första veckorna och va SUPER DUPER trött men nu mår jag bra förutom min rygg som väl bara blir värre ju mer man växer men man får stå ut.
Det kommer ju något fint utav det i slutändan förhoppningsvis.

Jag är i slutet på vecka 14 nu och BF är beräknat till 12 Juli som det ser ut nu.
Dock ska vi på ultraljud den 15/2 så dår får man väl ett mer exakt datum.

Ja så nu vet ni men KOM IHÅG bara ni fått lösenordet har fått reda på detta ingen annan! ;)

Hörs i morgon igen för nu ska jag vila min onda rygg!

Tjingeling





Kommentarer
tina

GRATTIS! då är vi ju nästan exakt lika långt. jag hade först bf 13 juli, men efter tidigt ul blev vi flyttade till 22. får se vad dem säger på RUL i feb.

2011-01-16 @ 13:09:02
URL: http://tiro.blogg.se/
Anonym

Jag är såååååå glad, ska få mitt andra barnbarn att gosa med:) Livet kan knappast bli bättre:) ÄLSKAR DIG min prinsessa <3

2011-01-16 @ 14:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0