Linskoll, dagis och hundar! :)

Så nu har jag varit hos optikern för linskoll. Det såg bra ut men han trodde han skulle höja styrkan ett steg till i dom nya linserna!

Det går annars bättre och bättre med linserna och lättare att ta på och av. Himla meck va det i början! :) idag fick jag på båda på under 5 minuter vilket är rekord. :)

Snart ska jag hämta Tunte på dagis, hon va inte glad när jag lämnade henne i morse för hon blev sur för jag satte regnskyddet över vagnen när vi skulle gå ut, hon tyckte ju inte hon såg ut då. Men tyvärr va det tvunget för regnet värkte ner.

Nu ska jag dricka mitt te och vila en stund och mysa med vovvarna innan det blir full rulle här hemma igen! :)

Tjingeling!





Kommentarer
Annika Berg

Skönt att linserna fungerar bättre och bättre :) Härligt att du kan mysa med hundarna och dig själva en liten stund <3 Tunte får rå om dej igen efter dagis hihi Kramis Mammi

2012-08-22 @ 17:23:45
Kikki

Om du menar var dem bor inne någonstans så är det i lekstugan :)

Svar: Ok! :) Skönt att ha dom ute!
Catrin

2012-08-30 @ 20:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0