Linslus!

Idag har jag äntligen fått färgat min utväxt. Petra hjälpte mig.

Igår va vi i Ullared jag, mamma, Cissi, Dessan & Petra så jag passade på att köpa hårfärgen där bland annat.

Kl 17 va jag i Sjöbo hos optiker och gjorde synundersökning för linser.
Jag ser bara sämre och sämre men jag gillar inte att använda glasögon så nu får det bli linser.
Fick även reda på att jag har syn på ena ögat så jag precis klara körkortsgränsen... Phuu... Sen att jag inte kan se 3D vilket jag har märkt att jag inte kan och alltid undrat varför men nu vet jag varför då han förklarade detta för mej och det är pga ett brytningsfel jag har.

Nå väl nästa vecka får jag mina linser och det ska bli kul att se hur det kommer kännas.

Jag känner att jag ligger efter som fassen med bloggandet jag ska uppdatera om semestern en dag men tyvärr klyddar blogg appen allt för ofta och då blir jag bara trött på det.

Ja det va allt för idag!
Ha det gott i höstvädret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0