Älskade syster!

Hade ingen lust att sitta hemma idag så jag ringde syster och vi körde hem där en runda jag och lilla Tildisen.
Vi snackade em massa och det är så skönt jag har dej min älskade syster, dej kan jag prata med allt om och det känns så skönt att vi har den kontakten. Jag älskar dej så mycket, mest av allt min bästaste syster! ♥
Sen lekte vi lite jag Tim Cissi Matilda och avundsjuka Bella.
Bella är min systers nya vovve en söt liten blandras av labbe/drever.
Efter fika massa prat och lek körde vi hem igen ville hem innan mörkret kom då jag verkligen ogillar att öra i mörker och speciellt på dessa vägarna hem där det finns så mycket rådjur och annat vilt.
Väl hemma tog Chrille Matilda och jag tog My och Siri och gick ut en runda direkt så vi hann innan det blev helt kolsvart ute. En riktigt härlig promenad fick vi. Så skönt att bara komma ut och traska i skogen!
Nu ska jag snart gå och sova, OM jag kan somna vill säga! Sov nämligen ett par timmar på soffan innan.
I morgon ska vi hem till Anna och Elin och busa.
Ha det gott där ute så hörs vi!
Kram och god natt!


Kommentarer
Lena

Hälsa Anna och Elin...

2012-01-25 @ 23:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0