Flyttat, jobbat & städat!

(äntligen verkar blogg appen fungera igen?!?) Då va snart denna söndagen också slut, hela helgen faktiskt.. Idag har jag jobbat, roligt att få komma in i mellan åt och träffa alla människor på jobbet. Vi hade en jätte härlig lugn kväll och jag fejade runt och hann städa nästan hela avdelningen. Bra träning och svettigt va de. :) Under tiden jag svettades på jobb va Chrille och Matilda hos farmor, farfar & faster och svalkade sig i deras pool. Gottegrisar!!! Igår hjälpte vi Cissi, Simon & Tim att flytta till sitt nya hus. På kvällen kom kompisar till Cissi och Simon, vi grillade och jag och Chrille lånade en liten bebis för att testa på att vara två barns föräldrar! ;) I fredags va Ida och Oskar här, vi grillade och sen busade Oskar och Ida med Matilda och alla kattungarna! :) En jätte trevlig kväll! <3 Så kort fattat en händelserik och underbar helg! <3 Nu lite bildregn från helgen som gått!



Kommentarer
Ida

Tusen tack för i fredags!! :) sååå skoj att ses <3 kram

2012-07-10 @ 23:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0