Länge sen jhuuu

Hej hopp!

Dags att uppdatera mitt liv till er alla intresserade.

Det har hänt massor men mest här hemma, vi är snart klara med vardagsrummet så idag påbörjade jag lite inne på Matildas blivande rum.
Äntligen! :)

Annars har jag jobbat lite och i helgen va vi på fest hos våra "grannar" Björn och Pia! :) jag vovvarna och Tilda gick hem vid 2 tiden sen kom Chrille hem vid 4 på morgonen, dom hade badat i utespaet men jag orkade inte. Va så trött!

Annars försöker vi vara ute minst en gång om dagen när solen skiner på oss.

Har även varit på shoppingrunda med Cissi och Tim på centan, mitt gamla hem! ;)

Sen har vi lekt på babycafet och massa annat.

Det rullar på som sagt här hemma. Uppdaterar snart igen med lite bilder på huset!

Tjing

Kom på att jag även blivit brunett igen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0