Tack Madelene och Desiree

Igår hade jag bokat med Pernilla att vi skulle ut och rida i det underbara vårvädret. Det va så härligt och det är så kul att rida! =)

Det blev riktig miljöträning för hästarna (mest för Gjola för Kobbepojken han e så snäll.) där va traktorer, plastpåsar och säckar vid åkrarna som bönderna hade säd i och det tyckte Gjola va så läskigt. Sen mötte vi andra ryttare på sina hästar och även mötte vi Madelene och Desiree med Matilda i vagnen och med tre hundar i koppel. :)

Dom passade Matilda när jag red och så gick din ut på långrunda med My Siri och Felicia. Tack snälla ni! <3
Tur jag har så underbara vänner och familj som hjälper mig så mycket så jag kan rida. Nu anar inte hur mycket det betyder för mej! Finisar! <3

Så vad mer kan jag säga att dagen igår va underbar! Och hoppas på lika fin dag idag fast idag blir det lite tråkigare för jag måste städa :) men men det kan vara ganska mysigt det oxå tycker jag att bara gå hemma och fixa och dona!

Ha en bra dag mina vänner!
Ta hand om er!
Puss och kram



Kommentarer
Catrin Berg

Du är alltid så hjälpsam och snäll själva, är glad att du är min dotter <3 Kramis Mammi

2012-03-28 @ 18:38:19
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0