Länge nu!

I hela 5 år och 3 månader har denna bloggen existerat. Det är ganska roligt. Jag har Skrivit MYCKET här om allt möjligt och ibland när jag sitter och läser gammla inlägg kan jag längta tillbaka till just den dagen den händelsen som var just då!

Jag har haft uppehåll några gånger i bloggandet men jag skulle aldrig få för mig att ta bort den eller byta till någon annan.
Det va här jag började och här ska jag sluta oxå.

När jag är 85 år gammal sitter på mitt rum på äldreboendet i min ensamhet och dricker coca cola och äter godis ska jag gå tillbaka hit och läsa om allt. Kanske tom skriva ett inlägg till!

Skriva till mitt eller mina barn och kanske tom barnbarn som kan gå in och läsa om sin gammla mormors påhitt i livet!

Ja vi får väl se vart det slutar men visst hade det varit häftigt?



Kommentarer
Lena

Du är så söt.... Saknar dig och våra fika och pratstunder.... :-(
Kramizar i massor från mig...

2012-11-15 @ 21:52:17
Anonym

Jag älskar din blogg <3 Kan läsa om dig och Matilda. Vi träffas varje vecka, men jag kan ändå vara med er dagar vi inte ses <3 Kramis Mammi

2012-11-16 @ 20:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0