Glá idá!

Idag har dagen varit underbar! =) Älsklingen min är hemma igen, jag har hunnit jobba, rida och ja... ibalnd är man bara glad! Precis som idag! =)

Hade mina lediga dagar nu Mån och Tis men fick rycka in och vicka på dagis. Sen ska jag jobba i morgon natt och på Tors, sen är jag ledig igen! SHIT va jag har jobbat mycket denna månaden redan... Hoppas på en fedelön hihi.
Trivs nog ändå bäst på mitt nya jobba. Är faktist gald att jag bytade ändå. Jag har så mycket ledig tid och jag känner mig inte så stressad längre. Sönt!

Va ute och red med Sara nu i kväll som jag skrev. De gick riktigt bra! Vi ska ut i morgon igen. Känns bättre att rida med någon annan när lilla Kobbe är vild. Går han själv blir han rädd för varenda buske eller träd så de kan ta 4 timmar innan man bara kommer rundan runt. Riktigt drygt.

Nu ska jag krypa ner i sängen! Mysa med min pojke och vovvarna så klart!

Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0