Kräftskiva!

Idag e de dagen efter kräftskivan!
Mår faktist riktigt bra.... känner mig inte alls bakis.... skönt!

Men de finns nog en HEL del andra som gör de! =)
Nämner inga namn.
Men hörrni..... borde kanske tänka på att ta de lite lugnare nästa gång.... somna kl. 22.30 är LITE väl tidigt! =)

Nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa och väntar på att Christina ska ringa så jag kan köra och hämta Siri i Hässleholm! Hoppas de gick bra för henne idag på utställningen!

Vill igentligen bara hem nu och duscha och se hur Pepsi mår. Men jag vill inte köra själv till Hässleholm efter festandet  igår så mamma måste köra mig dit så jag kan få hem min lilla tös! =)

Nu ska jag snart käka Pizza... mmm gott bara 35 points i en sån gotti gott..... eller inte!
Pizza är pesten själv men jag pallar inte laga nån mat!

Så ja --------> So long kalsong!

Kommer en bild här neda på fylleslaget: image1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0