Shoppa till djuren är kul! =)

Snart Fredag och Malmöfestivalen börjar!
Ska dit mé Maria i morgon och äta kräftor hoppas bara de inte är regnväder!

Tänkte jag skulle låta bilen stå idag så jag va så duktig och cyklade upp här till en gård för att titta på stallplats till Kobbi. Lite för dyrt bara men annars jätte fint och mysigt stall. Precis som jag vill ha de!
Ja sen kom jag hem och gick en runda med hundarna. De va skönt väder och vi han precis in innan ösregnet kom! Så dom blev inte så skitiga idag mina bebisar! =)

Och sen bröt jag mot mitt löfte jag tog BILEN och körde ner till hästaffären här i Sandby skulle köpa en grimma till Kobbi men de va svindyrt där så jag får leta upp en billigare.
Körde sen till Satchmos djuraffären i Lund. Där köpte jag en sele till Siri! Fanns ingen i Myrans mini storlek där så jag får leta vidare efter en till henne också.

Nu är klockan snart 22 och jag kommer väl inte kunna sova i natt heller. De e skit jobbigt nu sen jag började jobba natt man vänder helt på dygnet. Innan va jag alltid jätte trött vid denna tiden. Men de e väl bara att försöka sova.
Ska vara i stallet 7.30 och flytta hästarna till andra betet!

Nä time to sleep!

Här är Siri´s nya sele och Pepsi´s fina namnbricka som jag betällde på internett. Vars en till alla djuren! =)

image4




Kommentarer
Kikki

Sån sele har theo med fast den gröna :)

2007-09-03 @ 22:01:50
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0