Trötter!

Usch va trött jag är idag! Kan knappt hålla ögonen öppna.
Jobbade iofs i natt men ändå så här trött brukar jag inte vara. Tur att jag är ledig nu i två dagar i alla fall. Sen e de jobb igen på Lördag fram till onsdag morgon! Se hur de går. =)

Jaha som sagt dagen har varit allmänt slapp, sov till klockan två sen gick jag upp och la mig i soffan i stället =). Vi har precis ätit... gjorde köttbullar, sås och potatis riktigt seriös. Men de e gott!

På fredag börjar ju Malmöfestivalen ska antagligen dit med Maria mfl. De ska bli kul hoppas att det är fint väder så blir de riktigt najs! Vi hade de så mysigt förra året.
Är riktigt sugen på att sticka ut och dansa. Hundra år sen man va i Malmö nu. Slagt eller Etagé hade varit roligt men vi får väl se vad som händer.

Jag i alla fall först till stallet på fredag. Kobbi ska få nya "dojs" och så ska vi flytta dom på ett annat bete. Måste ta tag i honom nu också. Har inte ridit på HELA sommaren. Känns tungt! Vet ej om jag pallar börja rida igen... hade jag bara fått honom såld. Men de verkar hopplöst.. så vad gör man!?!?!?

Nä nu ska jag gå och mata mina odrägliga hundar som inte vill äta! SUCK e måttligt trött på dom nu. Känner för att lämna iväg dom på kollo ett tag. =)
En månad utan djur känner jag nu för!

HeeeejDÅ!


image3













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0