Allmänna gnälldagen!

Hinner inte med allt!
Jag saknar min Kob! =( Har inte ridit på länge nu. Man bara sticker dit mockar snabbt tar in hästarna och iväg hem igen. Det blir ju mörkt så snabbt och så jobbar jag jätte mycket just nu och kommer gör det i 2 veckor till. Sen ska vi åka skidor och sen efter det hoppas jag att man kan komma hem vara GLAD & SMAL.
Ha tid för Kobbi och kunna rida ut mycket tillsammans med dom andra i stallet. Speciellt Erica tycker det är trevligt att rida då. =) Hoppas på lite snö också så vi kan galoppera i fulla fart i galjabacken i hög snö och bara NJUTA av livet.

Ja man drömmer och drömmer men det är vad jag vill göra NU jag vill inte drömma!
Jag vill njuta!

Sen vill jag att våren ska komma och att jag och min älskade pojke och allt våra underbara sötnosar MY, Siri, Pepsi & Kobbi kan hitta en gård som vi kan bo på resten av våra liv och bara ha det sådär underbart. Kanske skaffa lite mer djur en häst, en hund och en katt till. =) Djur är livet!

Ja tänk, tänk va livet kan vara underbart!
Men just nu är det inte så! =(

Nu sitter man här utsliten och utarbetad, tjock efter all äcklig julmat och det är snart nyårsafton och jag har inte ens hunnit köpa ett endaste nytt klädersplagg att ta min min tjocka kropp... Kommer inte heller att hinna! =(
Livet är pest just nu... dessutom alla hus vi tittar på är skit inte ett enda som passar oss eller så är det för dyrt!!!

Jaja gnäll gnäll men ibalnd känns de bra att bara få skriva av sej............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0