Räkmacka!

HEJ

Nova i dag fick köpt de sista julklapprna! Sköönt!
Hemma igen gick en sväng med hundarna och käkade en morot till lunch. =)
Satten mig i bilen igen skulle köra till stallet kom på precis när jag skulle lämna uppfarten. Faaassen mitt körkot äsch ja det e väl inga poliser nu.. eller.. ja då får dom ta mig jag pallar inte gå in igen! Tänkte jag!

mmm... ja ut på vägen mot Dalby massa bilar som blinkar på mej och jag tänkte va fan har jag inte satt på ljuset eller va är det!?!?
Gissa vem som stod där framme och vinkade in mej till sidan om INTE en snygg man i uniform även kallad POLIS!
NÄÄÄÄ SHIT de e ju bara inte sant! Men jo de va sant där stod han ung och ståtlig mannen i uniform...


-Goddag!
-Hej!
-Körkort och Nykterhetskontroll!
-Okej! Jag har inte mitt körkort med mig!
-Nähä varför det då!
-Glömde det hemma!
-Jaha!?!
-Men du får blåsa här i alla fall.
Ja de såg bra ut. Och du vet att det är böter på att inte ha körkortet med sig va!?
-Ja jag vet!
-Ja bra så ta med det näst gång!
-Ja jag ska! ;)
-Hejdå!
-Hejdå!

Usch ja får väl se hur länge jag klara mej! *tihi*
Nä nästa gång ska det med! Lovade ju Polisen det. =)

Ridningen gick bra i alla fall. Orvar va vild men vet ni vad jag fick inget kort på Erica och bilden på Orvar blev usell för batteriet va super dålig i kameran. Men jag lägger ut några andra som blev någorlunda okej i alla fall.

Nu ska jag laga mat!

Hejdå från en glad liten jag! =)


Ps: Tack Jeppe för jag fått låna din räkmacka ett par gånger! Hoppas du fortsätter låna ut den! =) .Ds.







Kommentarer
Kikki

vilken tur du haft med polisen! vi tittade på ett grönt hus i saxtorps skogen!

2007-12-18 @ 16:44:33
Annie

Du är så duktig med ditt körkort!!!
Dalby är fullt av poliser. Har hört att dom fått 2 nya tjänster till så bara fram med kortet

2007-12-21 @ 15:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0