Slut på helg!

Lugn helg som vanligt nu för tiden! =)

Fredags Red. Det va Idolfinalen jhhuu... Syrran och hennes pojkvän va här och käka middag sen kolla vi på idol.
Lördags Red med Erica på fm. Handla julklappar på dagen. På kvällen va vi hos Malin och Jeppe och käka middag, Kina mat åt  Mollan å jag. Pizza åt dom där andra två grabbsen! =) Sen spelade vi Kanasta eller Karamba som vissa säger. =)
Ååå vem VANN? De gjorde ju Jag och Mollan för vi är bäst på de!
GO GIRLS! =)
Söndag
Idag va Händiga Harry igång och fixade här hemma. Jag Packade in julklappar och städa lite. Stack sen till stallet och red en sväng med Erica. Sen nu i kväll va vi hos mams och paps och käkade middag! GOTT GOTT! =)

Jobbet i morgon, vi ska på teater. Hoppas de blir skoj.
En tråkig sak är att jag ska vara utan min fina bil i två dagar för det ska bytas framruta. Min älskade lilla bil som jag är så glad över! =)

Mys i soffan väntar!
TJOHEJ från mej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0