Trött Trött trött JÄTTE trött!

Heej du galde!

Jobbat HELA helgen. Usch vad trött jag är nu för tiden. Fredag, trött, såg idol, somnade!
Lördagen var hemsk känndes som att den aldrig tog slut.
Jobbade till halv 3 sen kom jag hem, gubben fixade mat åt oss. Björn kom jag somnade i soffan klockan sex och sov till nio. Klockan elva blev jag jätte trött igen gick in och la mig i sängen och somnade.

Upp kvart i sex i morse stack till jobbet igen. Dock lite piggare idag!
Slutade, ut till stallet bytade täcke på Kobbi han va genom våt. Hem, körde och handlade,
Åt JÄTTE god middag jag och min gubbe. Vi har haft en super mysig kväll!
och nu ska man lägga sej och sova igen! =)

Japp så va denna helg kort och gott!
Jobb 3 dagar till sen LEDIG Tors,Fred,Lör,Sön! Läängtar!

Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0