Fredag och snart jobba!

Min jobb helg!
Ska sticka till Anders jobb nu och hämta min fiiina bil. Nu e den klar.. =)
Gubben min har fixat JÄTTE mycket på den så nu ska den väl vara bra igen. =) Tur att han jobbar där annars hade jag INTE köpt den bilen. Vi räknade igår att bara alla delarna skulle kostat typ 8500:- och då är inte ens jobbet inräknat.. Phuu va dyrt! Men jag fick de ju lite billigare ;).

Träffade Annie i stallet hon hade parat sina vovvar nu kanske blir det en lappe till våren. :) Måste bara ha ett hus först! :)

In i duschen sen till Lund och sen ska jag hämta buren hos mamma och pappa som Siri får sitta i i en timme tills Anders kommer hem. Hon tuggar ju itu allt här hemma annars. TRIST  tycker inte om burar igentligen! Men vad gör man!?!??????

Hejs svejs i lingonskogen!


Kommentarer
Annie

Hej hej ! Vad fin din nya bil är. Jag vill också ha en ny bil,
Nu håller vi tummarna att det blir små Lappvalpar i februari. Ses i stallet! Lägger upp lite nya bilder på min blogg idag från vår grillning med hundarna.(Obs vi grilla inte hundarna =))

2007-11-30 @ 15:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0