Julpyntaredagen!

HEJ!

Körde till Jysk och Rusta och köpte lite julsaker. Gradiner och en julstjärna! Äntligen hemma va det dags att börja pynta lite. =) Var glad tills jag kom innanför dörren när jag upptäckte att Siri bitit sönder tapeten i köket. Får man svära så gör jag det nu!?! JÄVLA hund. Jag blir tokig på henne. Nu är det verkligen buren som gäller hädanefter.

I alla fall efter ett tag lyckades jag lugna ner mig och började med min pyntning. Lite tidigt för det än jag vet men jag ska jobba hela helgen så det passade perfekt idag. Mysigt! Nu känner man att julen är på väg! =)


Till sovrummet köpte jag dessa söta tomtegardinerna! Så fick ju förståss jul sängkläderna åka på. =)


Pepsi tyckte mest jag sprang runder så han gick och la sig på sin favorit plats.
Duschdraperiet köpte jag också idag föresten!


Lite fint på Tv-bordet med en julduk och en tomte. Och så en amaryllis som vi fått av Anders pappa. Tack!


Myran tyckte det va mjukt och skönt att ligga och sova i dom gamla gardinerna som jag la på golvet. =)
Och BUS Siri låg föhoppningsvis och skämdes på korgen!


Till vardagsrummet blev det hjärt gardiner.


Och så mina tomtar som jag köpte i Oktober på utförsäljning. Tycker dom är så söta! Får väl se hur länge dom är hela. =(

Siri: Humm... Hej ska ni stå här? Okej.. kommer kanske och tar en tugga på er en dag när matte inte ser på!


Så nu ska jag gå och göra lite soppa! Är super hungrig!
Min älskling ska vara på jobbet JÄTTE länge idag och fixa på min bil!
Han e snäll han! Älskar dej gubben min!

Ha de bra!
JULKRAM


Kommentarer
Kikki

det duschdrapeerit du köpt har vi i gardiner och sängöverkast och filt :)

2007-11-29 @ 20:08:40
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0