Min jobb helg!

Söndag igen.. veckorna rusar mot jul!
Jag ska jobba HELA julveckan.. de va längesedan man gjorde de sist.. fast vi ska ju åka skidor i v.3 så då får man ju lite semester! =)

Helgen som gick va lugn som oftast nu för tiden. Jobbat hela helgen men han med lite ändå. =)
I Fredags va vi på bio och såg SAW 4 läskig film men nu är det ännu en fortsättning segt som bara den så nä nu får det räcka.
I Lördags va mina älsklingar med mig på jobbet.. alla blev så glada att få se My & Siri och dom hade det så roligt där. Sen kom Anders och hämtade dom vid 6 tiden på kvällen.
Slutade halv 9 körde hem och så va Malin, Jeppe och Björn här så vi satt och snackade lite och kolla film. Myspys!
Jag och Malin spelade schak och jag vann... men vi sög riktigt duktigt.. haha tur inte sånna proffspelare såg oss. =)

Idag är det söndag kväll 18.33 är klockan just nu och jag ska snart sticka till jobbet! Ska jobba 2 nätter nu på rad.
Jobbar minsan hela denna veckan.. tro det eller ej men så är det! =)
På Lördags ska det bli fest.. ÄNTLIGEN är riktigt sugen på att festa nu.

Time to go!

CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0