Torsdag och Ledig!

Härligt Härligt!
Sov till 11.15 i morse! Så underbart skönt. Det var längesedan!

(Jobbade i 11 timmar igår så inte konstigt att man va trött. Men jag hade jätte kul på jobbet. Trivs verkligen såå bra!)

Jag ringde Cissi, hon kom hit sen körde vi ut till skrylle och gick hundspåret. Jätte mysigt hade vi.
Myran, Siri och Diva busade som galningar i skogen.  Sedan träffade vi på kossor men dom tyckte Myran inte om..  =)
Jätte söta med kalvar. Synd att dom blir så stora sen bara.

image39







Hemma igen fick jag slänga ner My & Siri i badet.. men som tur var så behövde jag bara bada tassarna. Inte som sist när dom va leriga upp til ryggen! Usch det är så jobbigt och tråkigt med den pälsen men så är det! =)

Nu ska jag göra våfflor med mitt våffelgärn som jag fick i födelsedagspresent. Har inte testat de än.
Sen ska jag krypa ner i soffan och titta på The Saw 3 ... HJÄLP fy den är så läskig... men vi ska se 4:an på bio i morgon så jag MÅSTE se den annars kommer jag inte fatta ett skit! Usch usch varför utsätter man sig för sånt här.

Puss & Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0