Change time!

Klockan är ändrad och ja nu sitter man här!
Mörkt och dystert!

Helgen har varit lugn!
I Fredes hade vi besök av Jocke, Jenny och Baci.
Igår va jag liten stund hos Jeppe och Malin och kollade i huset.
Idag va det Nova för hela salanten.
Skulle hjälpa Cissi & Zandra att hitta kläder och det är inte så svårt när det inte är en själv som ska betala.
Cissi köpte massa fina kläder som hon kommer bli så fin i. Och Zandra va mest kräsen =) Naww tjejen du får väl tänka över råden jag gav dej.. och DU ÄR FIN! =)

Själv hittade jag en fin tröja och strumpor inget mer... ska ju köpa stövlar av Jenny så jag får spara pengarna till dom! =)

Nu ska jag mysa med min pojke och vovvarna!
Hej Hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0