FredagLördagSöndag v41

Helgen började med Fredag som vanligt så där var inga större sensationer.
Ja så dom fick man stå för själv!

Gick upp klockan ett efter att ha jobbat natten. Klockan fyra stack Jag, Myran och Siri in till Lund för att träffa Kikki och Theo. Vi skulle träna lite agility men det var bara Siri som tyckte det va roligt. Theo hade fullt upp med att fånga löv och Myran ville bara sitta och titta på utsiken uppe på gångbrädorna! Så efter en stund gick vi därifrån och gick en runda med dom i stället ner längs Höje å. härligt väder var det också fast aningen för kallt! =)








Anders ringade mig vid halv sex tiden och sa att jag kunde ta det lungt hem för att han skulle fixa maten. Vi skulle nämligen ha fint besök utav nya husägarna Jesper och Malin.
Ja, så det kändes ju tryggt och så men väl hemma så står BJÖRN och fixar maten i vårt kök! Aningen förrvirat men det är alltid trevligt med oväntat besök. =) och gott blev det med! Tack Björn! =)
Ja vi åt käka godis och hade en myspys kväll här hemma. Alltid lika kul!


Lördagen sen stack Anders och jag först in till Burlövs center för att byta en jacka och sen till Nova för att köpa en jacka till mej.Men tyvärr var dom slut. passade på att titta inom Media Markt men där va föör mycket folk så vi avdunstade ganska snabbt.. men HERREGUD vilken stor affär!
Väl hemma satte jag mig i sängen med den stora skålen med godis som blev över ifrån fredagen och skulle just börja äta när jag kom på att vi inte hade käkat middag. Eftersom jag inte heller palla laga någon ringde jag Jeppe och Mollan och bjöd hem oss dit. Vi fick hemlagad Pizza som va super god och så tog vi förstås med oss godiset och fortsatte ha myskväll på Lördagen också. Härligt Härligt!

Söndag är det idag och klockan 12 lämnade jag Anders i Lund han ska på kurs i Stockholm så nu ska jag klara mej ensam i fyra dagar utan min älskling. Trist!
Men för att inte känna mig aldeles för ensam körde jag hem till mamma och pappa och käkade lunch. Sen stack jag till stallet och red en sväng. Sen hem där igen och åt middag! Ja så svälta lär jag ju inte göra. =)
Och dessutom så har jag sluppit laga mat på hela helgen! Lyx! =)

Nu ska jag snart gå och sova! I morgon ska jag börja på min riktiga tjänst som jag har på dagtid så nu är det slut med nattpassen. Känns lite trist men ändå skoj att börja jobba dagtid igen.

So long!

zzzzzzzz...............................


Kommentarer
Katja

Låter som om ni haft en riktigt mysig helg =)

2007-10-15 @ 22:41:30
URL: http://vardagoannat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0